امکانات جدید نسخه 5.0.1 نرم افزار پارکینگ

امکانات جدید نسخه 5.0.1 نرم افزار پارکینگ 96/07/01

با گذاردن تیک منطقه آزاد در بخش تنظیمات نرم افزار کنترل مدیریت پارکینگ دوربین پلاک خوان پلاکهای 5 رقمی مربوط به منطقه آزاد را شناسایی و قابل تشخیص مینماید

با تنظیم کیفیت دوربین روی H264  شما از حداکثر کیفیت دوربین استفاده خواهید نمود.مد نظر داشته باشید که این آیتم مربوط به دوربینهای IP  میباشد.

قبل از تنظیم کیفیت دوربین شما باید چند تنظیم دیگر را در نرم افزار انجام دهید که در صورت انجام ندادن آن تنظیمات دوربین شما باز نخواهد شد. این تنظیمات شامل وجود پوشه Plugins  که حدود 74 مگا بایت است میباشد(این پوشه را از ما درخواست کنید) و نیز نصب نسخه 2.2.0 از برنامه vlc Player  میباشد.پس از انجام دو مرحله ذکر شده به قسمت ادمین دوربینتان وارد شوید و دوربین را بر روی H264  تنظیم کنید.

برای فعال کردن ورودی پیش پرداخت تیک دریافت پیش پرداخت از تنظیمات را بزنید تا باکس مخصوص فعال شود.حالا شما میتوانید مبلغ ورودی خود را وارد کنید.در نظر داشته باشید با انجام اینگزینه بخش عودت و پیش پرداخت در قبوض فعال شده و محاسبه عودت را در بخش خروجی انجام میدهد.همینطور از گزارشات عودت و پیشپرداخت کاربر نیز میتوان گزارشات درستی دریافت نمود.

دیدگاه ها بسته شده است