رایج ترین سوالات در نرم افزار پارکینگ دلتا

رایج ترین سوالات در نرم افزار پارکینگ دلتا

  • عدم نمایش عکس در خروجی و پیام خطا

همانطور که در پیام خطا مشاهده میکنید متن پیام گویای همه چیز است.

این پیام هنگامی ظاهر میشود که نرم افزار از مسیری که برای ذخیره فایل تصویر اعمال کرده است دسترسی نداشته باشد.

اکنون به مسیری که در بالای پیام خطا نشان داده است وارد شوید تا بفهمیم موضوع از چه قرار است.

قطعا یا مسیر اشتباه است که باید آنرا در بخش تنظیمات مجدد آدرس دهی و تصحیح کنید و یا مسیر تحت شبکه است و اکنون پوشه به اشتراک گذاشته موجود نیست.این امر ممکن است بعلت عدم وجود کامپیوتر اشتراک گذارنده پوشه در شبکه است. بهتر است از کامپیوتر سرور

سیستم پارکینگ برای تعیین و آدرس دهی محل ذخیره عکس استفاده کنید.

وقتی از حالت تحت شبکه استفاده میکنید کامپیوترهای کلاینت حتما باید یکبار مسیر ذخیره عکس را از مسیر تحت شبکه باز کنند و یوزر و پسورد کامپیوتر مقصد را به تیک ذخیره را بزنند تا در مراجعه مجدد به این پیام خطا برخورد نکنند.

برای اینکار مثلا اگر مسیر ذخیره سازی تحت شبکه؛ کامپیوتری با آدرس 192.168.1.15 است و پوشه ax را برای ذخیره عکس اشتراک گذاشته است باید مسیر “//192.168.1.15/ax/” را از آدرس بار سیستمهای کلاینت باز کنید.

  • خطای پیدا نکردن دوربین وبکم

webcamnotfound

در این خطا نرم افزار دسترسی به دوربینی که در بخش تنظیمات انجام داده اید ندارد و پیشنهاد عوض کردن این دوربین با دوربینی که اکنون دسترسی دارد میدهد. اگر اطمینان دارید که دوبینی که انتخاب کرده اید در دسترس است احتمالا دوربین توسط نرم افزار کنترل تردد دیگر باز است و یا خودتان دوربین را باز گذاشته اید.

اگر اینطور نیست به بخش Device and Printer بروید و ببینید که آیا دوربین وبکم در دسترس است یا خیر.پس از تست از این قسمت مجدد وارد نرم افزار پارکینگ بشوید.

مطمئن شوید درایور سخت افزاری دوربین بدرستی نصب شده است.

اگر هنوز مشکل رفع نشده است سیستم را ریست کنید تا دوربین آزاد و مجدد پیکربندی شود.

  • بروز رسانی نرم افزار

برای بروز رسانی میتوانید فایل بروز را از سایت شرکت دانلود کنید و یا فایل بروز جدید را از طریق تلگرام از ما بخواهید.

فایل اجرایی را به کامپیوتر خود منتقل کنید. اگر فایل دریافتی یک فایل فشرده zip شده است آنرا از حالت زیپ خارج کنید؛ برای اینکار بر روی فایل کلیک راست کنید و گزینه Extract Here را بزنید.

اکنون قبل از بروز رسانی از نرم افزار خارج شوید و همه پردازشهای باز برنامه را از طریق Task manager پایان دهید یعنی پردازش برنامه پارکینگ با نام publicParking را از cpu سیستمتان بیرون کنید؛ برای اینکار بر روی Start Bar کلیک راست کنید و Start Task Manager را بزنید:

taskmaneger

مانند شکل ذیل از برگنشنان processes  برنامه publicparking.exe را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید و سپس End Proccess را کلید کنید:

taskmaneger2

اکنون مطمئن هستید برنامه کامل بسته شده است.حالا فایل بروز دریافت شده را کپی کنید و در مسیر محل فایل قبلی نرم افزار کپی کنید.برای اینکار روی آیکون میانبر نرم افزار کلیک راست کنید و گزینه Properties را انتخاب کنید.

از صفحه باز شده برگنشان short cut بر روی open file location کلید کنید:

filelocation

اکنون فایل بروز را در مسیر باز شده الصاق (Paste)  کنید و گزینه Copy and Move  را برای ادامه انتخاب کنید.

با اجرای مجدد نرم افزار پارکینگ پلاک خوان  پیام بروز رسانی برای شما ظاهر میشود و موارد بروز شده برای شما در لیستی نمایش داده میشود.

اگر این پیام برای شما ظاهر نشد احتمالا بروزرسانی را درست انجام نداده اید.

کیان اکبرپور
کیان اکبرپور هستم معتقدم همیشه با کمی فکر کردن راه کار های مناسبی را میتوان خلق کرد عاشق کار گروهی هستم.

دیدگاه ها بسته شده است