نسخه جدید نرم افزار پارکینگ 3.4.4

امکان اتصال بارکد خوان به نرم افزار پارکینگ عمومی اضافه شده+ صدور قبض دستی با پرینتر حرارتی 8 سانتی

تاریخ بروز رسانی: 1395/03/10

شماره نسخه : 3.4.4

کاربری: پارکینگهای عمومی – نسخه معمولی و طلایی

شرح امکانات جدید:

در این نسخه از نرم افزار پارکینگ کاربر میتواند بجای استفاده از کارتهای RFID  از کارتهای بارکد استفاده کند. البته این کار توصیه نمیشود چرا که سیستمهای آر اف آی دی جدیدترین تکنولوژی میباشد و صرفا جهت صرفه جویی کاربران ممکن است به سیستمهای قدیمی بارکدی روی بیاورند.

جهت استفاده از امکانات جدید محصول ابتدا به بخش تنظیمات رفته و تکنولوژی نرم افزار را بر روی بارکد تنظیم کنید:

settingسپس دستگاه بارکد خوان را به سیستم متصل نمایید.

همانطور که میدانید دستگاه بارکد خوان پس از خواندن بارکد معادل آن را تایپ کرده و کلید اینتر را به سیستم ارسال میکند، لذا تمام مدتی که میخواهید از سیستم بارکد خوان استفاده کنید میبایست صفحه اصلی نرم افزار بالاترین صفحه باشد (رو باشد) ، بنابراین مانند سیستم RFID  شما نمیتوانید همزمان مشغول انجام کاری باشید و هم قبضهایتان را ورود و خروج کنید!

از امکانات جدید این نسخه صدور قبض با پرینترهای حرارتی بصورت مورد میباشد، همانطور که مشاهده میکنید در کنار تکنولوژی نرم افزار در صفحه تنظیمات سایز قبض وجود دارد که شما میتوانید با تنظیم آن بر روی 8CM  نوع پرینتر را تغییر دهید.

با فعال کردن این گزینه کلید چاپ قبض بر روی صفحه اصلی ظاهر میگردد:

PrintRecept

با زدن کلید چاپ قبض و نیز تنظیم پیشفرض پرینتر بر روی پرینتر حرارتی مورد نظر اطلاعات بر روی قبض چاپ میگردد، کاربر علاوه بر صفحه اصلی نرم افزار میتواند از بخش قبوض نیز مستقیما اقدام به چاپ قبض خودرو نماید:

PrintRecept2

 

دیدگاه ها بسته شده است