تابلو نمایشگر سون سیگمنت

تابلو نمایشگر اعداد سون سیگمنت

بسته به تعداد رقمهایی که نمایشگر نشان میدهد سایزشان متفاوت است در حالت استاندارد سایز30*20*5  cm  میباشد که برای نمایش 5 رقم استفاده میگردد.

رنگ قاب مشکی و صفحه دودی از جنس پلاستیک فشرده و چوب میباشد.

مشخصات فنی:

 تابلوهای سیگمنت برای نمایش هر رقم دارای یک عدد سون سیگمنت و یک بورد الکتریکی برای روشن شدن سیگمنت میباشد لذا مثلا برای یک تابلو سیگمنت که 5 رقم نشان میدهند 5 سون سیگمنت 5 بورد و یک بورد برای اتصال و انتقال داده ها به کنترل مدار میباشد.

تابلو سیگمنتها دارای یک کابل دیتا که توسط پورت com داده ها را از مادر بورد انتقال میدهد میباشد و یک منبع تغذیه 12 ولت که برق مورد نیاز برای روشن شدن سیگمنتها را مهیا میکند.انتقال داده در سیگمنتها یک طرفه است چرا که این نرم افزار پارکینگ است که اطلاعات را به تابلو سیگمنتها انتقال میدهد و آنها فقط وظیفه نمایش دادن اطلاعات را دارند.

مورد استفاده تابلوهای سیگمنت مبلغ قابل پرداخت در جلوی درب خروجی پارکینگها نمایش ظرفیت و اعتبار رانندگان در نرم افزار پارکینگ ، نمایش شماره نوبت در نرم افزار صندوق فروش و از این قبیل است .چرا که همزمان با زدن کارت خروجی توسط نرم افزار کنترل و مدیریت پارکینگ مبلغ مورد نظر علاوه بر نمایش بر روی صفحه کامپیوتر بر روی این تابلو سیگمنتها نیز نمایش داده میشو تا راننده نیز از مبلغ قابل پرداخت مطلع گردد.

دیدگاه ها بسته شده است