آموزش امکانات جدید نسخه 5.0.2 نرم افزار پارکینگ عمومی

آموزش امکانات جدید نسخه 5.0.2 نرم افزار پارکینگ عمومی دلتا

 

در این نسخه از نرم افزار میتوانید با زدن تیک دریافت مالیت باکس مخصوص درصد مالیات را فعال کنید و درصد آنرا مشخص نمایید.بدیهی است با فعال کردن مالیات بر ارزش افزوده و از این نسخه به بعد تغییراتی در روش محاسبه مالیات پدید خواهد آمد که این تغییرات در گزارشات کارکرد منعکس گردیده است.

با زدن تیک یکطرفه کردن درب میتوانید درب را بصورت فقط ورودی یا فقط خروجی تعریف کنید، نوع ورودی یا خروجی درب از فایل متنی داخل پوشه نرم افزار با نام Door.txt  میباشد که واژه Enter  برای ورود و واژه Exit  برای خروج را داخل این فایل ذخیره میکنیم.

نکته: استفاده از یکطرفه کردن درب برای کاربران میهمان تعریف شده است و کاربران مدیر مانند قبل میتوانند عملیات ورود خروج را حتی با داشتن تیک یک طرفه انجام دهند.

انتخاب نوع واکنش نرم افزار در هنگام قطع سیگمنت میتواند سهم بسزایی در شفافیت عملکرد کاربر نسبت به راننده را ایفا کند. شما در این قسمت 3 انتخاب دارید یا مثل سابق بدون واکنش و یا در هنگام قطع بودن پیام خطا نشان داده و مبلغ را نمایش ندهد و یا از نرم افزار خارج گردد.برای فعال کردن این بخش باید آی سی پروگرام شده مربوط به سیگمنت را نیز تهیه کنید.

در بخش تنظیمات بخش دوربین میتوانید با تنظیم فریم پخش دوربین تعداد دصاویری که در هر ثانیه از دوبین دریافت کنید تنظیم کنید که بصورت پیشفرض بر روی 25 تعریف شده است(فریمی که چشم انسان در هر ثانیه میبیند) دقت کنید با تنظیم این گزینه میبایست تنظیمات فریم دوربین را نیز بر روی این عدد تنظیم کنید.تعداد فریمهای پرش پس از هر تشخیص منظور پس از هر تشخیص پلاک است بعبارتی دیگر ماژول پلاک خوان پس از هر تشخیص تعداد فریمهای مشخص شده را بدون پردازش رد میکند، در اصل شما با اینکار مدت زمان استراحت سی پی یو سیستم خود را افزایش داده اید.

حساسیت تشخیص در تغییر تصویر به درصد تغییرات تصویر برمیگردد در این گزینه ما به ماژول پلاک خوان میفهمانیم چند درصد تصویر تغییر کرد بمعنی ورود خودرو است.هرچه عدد بالا تر باشد تغییرات تصویر باید بیشتر باشند تا ماژول بدنبال پلاک بگردد.در نظر داشته باشید این بخش به پردازش خودکار برمیگردد.

دیدگاه ها بسته شده است