نسخه 5.0.6 نرم افزار پارکینگ دلتا

آموزش امکانات نسخه 5.0.6 نرم افزار پارکینگ دلتا

در بخش تنظیمات نرم افزار پارکینگ دلتا با انتخاب نوع تکنولوژی نرم افزار بصورت Mifre  از این تکنولوزی استفاده کنید.لازم به ذکر است ما از تکنولوژی مایفر بصورت RO  استفاده میکنیم لذا انتخاب نوع RFID  تفاوت چندانی با این حالت ندارد و فقط بسته به نوع ریدر نوع تکنولوژی را تغییر میدهیم. در این حالت پورت کارتخوان همان پورت ریدر خواهد بود که از بخش Com Port  از Manage  انتخاب کرده بودید.

در این نسخه از نرم افزار شما علاوه بر ریدر اصلی از 2 ریدر دیگر هم میتوانید بصورت همزمان استفاده کنید که دارای 2 سرویس در پوشه Reader  محل نصب برنامه میباشند.نوع ریدرهای مایفر مورد استفاده RFT230  میباشند.

برای راه اندازی ریدر مایفر فایلهای درایور راه انداز را بهمرا ریدر از فروشنده دریافت کنید.

در بخش تنظیمات با دادن آدرس ip  راهبند های ورودی و خروجی میتوانید عمل کنترل راهبند را از طریق نرم افزار انجام دهید.با دادن آدرس آی پی ریدرها کنترلهای راهبند روی صفحه نمایان میگردند و به شما امکان کنترل راهبند را خواهند داد.

وقتی تنظیمات راهبند را فعال کنید میتوانید برای ورود مشترکین و خودرو ها تعیین کنید که هنگام ورود با زدن کارت راهبند بصورت خودکار باز و بسته شود یا ابتدا دستور تایید باز شدن راهبند را از کاربر پشت سیستم دریافت کند.

 

دیدگاه ها بسته شده است