کارتخوان آر اف آیدی (RFID)

ریدر آر اف آیدی

سایز: 14*8*5 Cm

رنگ سفید . جنس پلاستیک فشرده

منبع تغذیه : آداپتور و پورت سیستم کامپیوتر

کابل انتقال داده: USB2  و پورت COM

مشخصات فنی: شامل لامپ چشمک زن زمان خواندن اطلاعات، بوغ 5 ولت، ماژول بوبین EM18 بورد الکتریکی حاوی آی سی های کد نویسی شده جهت ارتباط و انتقال دادهای دریافتی از بوبین و کامپیوتر.

روش کار این کارتخوانها به این صورت است که وقتی کارت مغناطیسی در جلوی بوبین یا همان ماژول سخت افزاری کارتخوان قرار میگیرد امواج RFID  سیم پیچ داخل کارت را فعال کرده و کد را دریافت میکند که این کد همان عدد هگز و شماره سریال ثابت کارت میباشد. کد دریافت شده توسط ماژول به برد الکتریکی منتقل شده و در صورت کامل بودن اطلاعات آنرا از طریق کابل داده به کامپیوتر منتقل و از آنجا نرم افزار کد دریافتی را پردازش میکند.

منبع تغذیه متصل به کارتخوان جهت تامین برق مورد نیاز در صورت ضرورت استفاده میگردد بیشتر این منبع تغذیه هنگامی مورد استفاده قرار میگیرد که مادر بورد سیستم کامپیوتر نتواند ولتاژ دقیق 5.2 ولت را برای عملکرد صحیح دستگاه تامین کند چرا که کابل انتقال داده کارتخوان هم جهت تامین ولتاژ و هم جهت انتقال داده کارت خوانده شده مورد استفاده قرار میگیرد.

هنگامی که ما از چندین سخت افزار همزمان استفاده میکنیم ممکن است اگر مادر بورد مناسبی استفاده نکرده باشید افت ولتاژ شدید بر روی مادر بورد ایجاد شده و دستگاه کارتخوان شما که حساس ترین وسیله از قطعات سخت افزاری شما است درست کار نکند در اینگونه مواقع منبع تغذیه آداپتور راهکار خوبی برای این موضوع میباشد.

دیدگاه ها بسته شده است